overvekt

Å komme seg hjem fra shopping mekka etter 4 måneder kan være litt av et prosjekt, he-he. Endte opp med å kjøpe to ekstra kofferter, og fortsatt ha litt overvekt. Men mannen i skranken var heldigvis litt snill med meg og slapp meg betale. Jippi! Dagen i går ble tilbragt i Stavern med kjæresten min og bror og barn på hans sin side. Utrolig koselig og ikke minst GODT med skikkelig grillmat igjen. Sene sommerkvelder er det beste jeg vet .. Tror jeg faktisk skal greie å komme inn i døgnrytmen igjen også. Dette er da ingen sak :) NÅ skal jeg pakke ut alle koffertene mine, men aller først rydde ut av klesskapet - ting som jeg ikke skal ha og ting som skal pakkes bort for sommeren. Ha en super fin dag kjære lesere! :)





5 kommentarer:

  1. Er ikke lett å dra hjem etter 4 måneder nei, jeg studerte i England i 3 år, det var like stort problem hver sommer!

    SvarSlett
  2. Kari: Hehe, DET tviler jeg ikke på! Elsker England/ London :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir neste kullet i NYC og lurte på noe. Det står at jeg kan maks ta med meg 23kg (50ibs) og pr kg overvekt koster ca 60kr. Hvordan slapp du egentlig unna med 3 kofferter + håndbagasje?

    SvarSlett
  4. Natali: Hei! Til NY hadde jeg bare med meg en koffert og den veide akkurat 23 kg. Håndbagasjen var stappet med skolebøker og alt det andre jeg ikke fikk plass til i kofferten. Det kan veie opp til 18 kg (!). På vei hjem måtte jeg betale $50 for koffert nr 2, og $150 for koffert nr 3! Det jeg slapp å betale var de få kg overvekt jeg hadde i tillegg til dette. Hadde vel kanskje 4 kg overvekt til sammen på 3 kofferter :)

    SvarSlett