a TAO night

I går var det reservert bord til oss 7 jentene på favorittrestauranten TAO! Det var Jeanett, Torgunn, Maria og meg + 3 andre søte jenter ved navn Anniken, Elisabeth og Ida som er på besøk her i NY :)
Lørdager er den dagen i uken jeg virkelig kan få lov til å kose meg! Hihi. Og valget falt på Crispy Scampi in Coconut Sauce. Det smakte HELT fantastisk. Nå har jeg et problem å velge hva jeg skal ha neste gang .. Det jeg spiste denne gangen, eller Crispy Orange Chicken som også er utrolig godt. Dilemma dere! Anywho, desserten var høydepunktet :) GIANT FORTUNE COOKIE DERE! Åh, det var så godt. Stor fortune cookie altså, med hvit sjokolademousse i den ene delen og mørk sjokolademousse i den andre delen + frukt til. Klarte kun å spise opp halve, og bra var det tror jeg :) 





Torgunn og meg
Mmmmm..
Maria, Anniken og Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar