so long

Jeg har mye å fikse, og ikke minst pakke, før jeg reiser i morgen - derav den dårlige bloggingen. Det blir rart og si farvell til leiligheten som har vært hjemmet mitt i 4 måneder nå. Ikke minst byen! Det har vært et utrolig fint opphold, og jeg har lært så mye om alt mulig rart .. Alt fra at det ikke er smart å shoppe for et femsifret tall hver månede til hva som betyr noe for meg her i livet. Føler meg 20 ganger klokere nå, enn da jeg dro hit. Jeg har møtt så mange interessante og herlige mennesker som jeg har vært så heldig å bli kjent med, og jeg er sikker på at jeg kommer til å holde kontakten med en del av de når jeg kommer hjem. Heldigvis bor vi ikke langt unna hverandre :) Jeg har også funnet ut hvem jeg ønsker å ikke relatere meg med - og valgene jeg har tatt på det plan er jeg glad for i dag. Har aldri vært en person som bøyer meg i støvet for andre, og det skal jeg aldri bli heller! Herregud, dette hørtes jo skikkelig ille ut, ha-ha. Det er ikke det altså, prøver bare å skape litt drama på bloggen!

Sist, men ikke minst, har jeg bodd med 3 herlige jenter. Hedvig, Mirelle og fantastiske Maria! Det har utrolig nok gått veldig bra, med tanke på at vi kun har ett bad på deling, det er utrolig lytt her, og vi er vel ganske forskjellige på mange områder .. Så det er kjempe deilig at det har vært god stemning hele tiden. Maria ble jeg kjent med da jeg jobbet 1 år i barnehage. Vi hadde begge ett års vikariat, og er SÅ glad for at jeg møtte henne, og at hun ble med hit til NY. Oppholdet her hadde aldri vært det samme uten, vi er så like på mange måter og det er utrolig godt å ha en god venn når hjemlengsel osv kommer snikende på. Dere må sjekke ut bloggen hennes, som jeg har linket til litt lenger opp :) 
Mirelle, meg, Hedvig og Maria!

Nå gleder jeg meg bare så sinnsykt mye til å komme ut til ankomsthallen og se den fantastisk fine kjæresten min. Åh, har helt sommerfugler i magen, har lengtet så mye etter han .. Har sett for meg det scenarioet tusen ganger i hodet mitt. Jeg kommer ut med den all bagasjen min og bare ser han stå der. Akkurat som på film! Kommer til å droppe alt jeg har i hendene mine og bare hive meg i armene hans. Vil bare at det øyblikket skal komme nå, med en gang :) Så blir det såå godt å komme hjem til kjære mammaen og pappaen min og resten av familien, søster, bror, nieser og pusekatt! Det skal smake godt med hjemmelaget mat for å si det sånn. 

Nei, dere, jeg er så glad i dag :D Håper dere har det super dupert i dag også. Dette ble mye skriving!  Skal jeg fortsette å blogge når jeg kommer hjem, forresten? Bloggen heter jo Elise i NY, men .. 

4 kommentarer:

  1. Åh, høres ut som du har hatt det utrolig fint! Får nesten lyst til å reise til NY selv og studere i noen måneder.

    Og ja, jeg synes du skal fortsette å blogge når du kommer hjem :)

    SvarSlett
  2. Aida: Det anbefaler jeg deg så absolutt, men IKKE med Gateway. Det har vært en eneste stor nedtur. Har lyst til å fortsette selv, så mye mulig altså :)

    SvarSlett
  3. Håpe du forsetter selv om du har reist hjem :)

    SvarSlett
  4. Anonym: Jeg skal prøve så godt jeg kan :)!

    SvarSlett