so little time, so much to do

God morgen! 
Nå begynner det virkelig å nærme seg hjemreise til Norge. Vi har 4 hele dager igjen her i NY, og de er allerede stappet. I dag skal vi sole oss et par timer i parken, før turen går videre til innkjøp av koffert og litt diverse gaver. Etter det skal vi sjekke ut noen søte butiker og handle inn det nødvendige som hårkur, shampo&balsam osv. Slike ting er jo mye billigere her, så er nødt til å få med meg et lite lager hjem. Kjenner jeg meg selv rett kommer de neste dagene til å gå utrolig fort, og på torsdag er jeg allerede tilbake i Norge. Kan nesten ikke tro at jeg har vært her i 4 måneder. Nå når jeg sitter å tenker på det, føles det ikke som om jeg har vært her mer enn i 2 måneder. Tiden har virkelig fløyet! Men, det føles som jeg har vært borte fra nære og kjære for alltid .. Så det ska bli utrolig godt å se de igjen ♥ 
Bilde fra Bulgaria i 2009. Håper å få tatt en tur dit i sommer, siden vi har leilighet der :)

2 kommentarer:

  1. Oi ja da har du sikkert litt å gjøre før du skal reise kan jeg tenke meg! Det var ikke lange tiden du hadde igjen:P men skjønner det skal bli godt å komme hjem til alle også da:)

    SvarSlett
  2. Tine Marie: Jepp! Tiden har gått utrolig fort, men det gjør den som regel når man har det gøy :)

    SvarSlett